Ak chcete, aby to tak bolo (alebo zostalo), prinášam vám niekoľko rád, ako udržať erekciu Forcex. ​​​​​​

S týmito škodlivými návykmi sa rozlúčte. O tom, že alkohol je “metla ľudstva”, ste už určite počuli. Jedným zo zhubných dôsledkov nadmerného pitia alkoholu je však aj strata libida a erektilná dysfunkcia. Alkohol totiž tlmí tvorbu mužského pohlavného hormónu, ktorý má významný vplyv na vašu erekciu. Namiesto kvantity teda stavte na kvalitu: pohár kvalitného vína či kvalitné destiláty v primeranom množstve vám raz za čas neublížia.  Fajčenie cigariet ohrozuje zdravie vašich ciev a prekrvenie penisu, čím zhoršuje erekciu.

stoporenie

Až 80 % mužov, ktorí sa sťažujú na ťažkosti s erekciou, si pravidelne doprajú nejednu cigaretu. Sedavý spôsob života je perfektnou živnou pôdou pre poruchy erekcie. Nedostatok pohybu prispieva k obezite a srdcovo-cievnym ochoreniam, ktoré nepriaznivo ovplyvňujú aj zdravie orgánov od pása dole. Silná a kvalitná erekcia bude vašou každodennou realitou, ak do svojich bežných aktivít zapojíte zdravý pohyb. Fenomén súčasnej doby a zároveň jedna z hlavných príčin nefungujúcich vzťahov. Ľudia, ktorí podľahli workoholizmu, majú tendenciu venovať všetok svoj čas a energiu práci. Tento nezdravý návyk v sebe neukrýva len riziko rozpadu vzťahov, neveru, ale aj stratu erekcie. S workoholizmom sú úzko spojené aj ďalšie nepríjemné vplyvy na zdravie. V snahe “skrátiť si čas” potrebný na stravovanie, siahajú mnohí “postihnutí” po rýchlej strave. A neostáva len pri tom. Nie je výnimkou, keď sa pritrafí aj nadmerná konzumácia kofeínu.

1809

Kávička sem, kávička tam, a odporúčaný denný príjem kofeínu (max. 400 miligramov) môže byť poriadne prešvihnutý, a zároveň zdraviu škodlivý. Prehodnoťte si priority. Stojí vaša práca skutočne za to, aby ste pre ňu toto všetko obetovali? Spánok, ktorý je kratší ako 5 hodín, spôsobuje organizmu veľkú záťaž a únavu, čo sa negatívne odrazí aj na sexuálnom apetíte a erekcii. Ak ich však túžite mať za každých okolností v “normále”, vyhraďte si každú noc aspoň 7 – 8 hodín na osviežujúci spánok. Okrem toho, že sa budete vyhýbať vyššie spomínaným zlozvykom, odporúčam vám obohatiť vašu stravu o vitamíny, minerály a aminokyseliny.